Roversscouts kunnen best zelf een activiteit voor elkaar regelen, toch? Dus wordt door verschillende groepen wel eens een stamfeestje georganiseerd. Erg gezellig als daar ook andere groepen voor uitgenodigd worden. Een kwestie van goede afspraken maken over het programma, de fourage, het materiaal en de locatie. Uiteraard vinden wij dat vanuit de Regio geweldig, dit past helemaal in de Scoutinggedachte (learning by doing) en het zoeken van uitdagingen die passen bij de leeftijdsgroep.

Doet jouw stam het liefst zo weinig mogelijk en wil jij jezelf samen met anderen verder ontwikkelen? Bedenk een leuke activiteit, stel het voor in je groep of bij andere groepen! Seen it, been there... far too easy? Laat je uitdagen en neem contact met ons op voor deelname op regioniveau.